De nieuwe Blokker, uitkomst of laatste kans?

In de Bilderdijkstraat te Amsterdam opende deze week de Blokker zijn eerste winkel in de nieuwe formule. En ik moet zeggen het ziet  er goed uit. Dat is ook niet zo verwonderlijk als je de uitstraling van de gemiddelde Blokker winkel ziet, oubollig is naar mijn mening nog zacht uitgedrukt.

Dan is deze nieuwe formule echt een sprong in de toekomst. Heldere zachte kleuren, veel wit, grijs en lichte hout soorten zorgen ervoor dat de formule ondersteunend is aan de producten. En zo hoort het ook, je verkoopt tenslotte een assortiment van producten en geen stellingen. Over producten gesproken, daar heeft men de bezem (hoe toepasselijk) eens goed door gehaald.

Er is een toevoeging gedaan met Bed & Bad  evenals de introductie van een eigen huismerk. Geheel in de trend van vandaag wordt er meer aandacht gegeven aan koken, tafelen, bakken.

Er is gekozen om de merken die ertoe doen goed zichtbaar te maken. Maak van je huis een thuis is een van de uitgangspunten voor de nieuwe formule.

Gelukkig is de retailer zich bewust dat online shopping een eer belangrijk onderdeel is van het winkelgedrag van de consumenten en speelt daar op in  door in de winkel ruimte te besteden aan online shoppen, bestellen en afhalen. De punt achter het nieuwe logo moet het gevoel bij de klant oproepen dat online shopping mogelijk is.

Als men nu blijft luisteren naar wat de klant wilt, zorgt dat de medewerkers mee kunnen met deze frisse moderne winkel dan heb ik er wel geloof in. Succes Blokker het is jullie gegund!

NEEM CONTACT OP

We zijn op dit moment niet online. Maar laat een berichtje achter en we nemen contact op!

Sending

©2019 Winkel Retail Advies mede mogelijk gemaakt door Webshifters.com

Log in with your credentials

Forgot your details?